Advertorial-advertoriale-seo

Advertorialul, jurnalism sau publicitate?

  Advertorialele sunt articole, scrise într-o publicaţie tipărită sau online şi sunt structurate ca editoriale cu conţinut obiectiv. În mod obişnuit un advertorialul este creat să fie publicat ca un articol de ştiri independent şi original, unic.

Conceptul ADVERTORIAL” este o combinaţie între “publicitate” (ad, advertising) şi “editorial”. Advertorialele sunt în general articole ce îmbina scopul publicitar cu stilul gazetăresc.

Ca şi componentă a unei campanii online de promovare a unei mărci, produse ori servicii, advertorialele sunt catalogate ca fiind printre cele mai eficiente modalităţi de promovare.

Scopul unui advertorial este ca cititorii pe parcursul lecturii să nu perceapă articolul ca fiind unul publicitar, dar căruia îi acordă credibilitatea unui conținut editorial adevărat. Mai mult, spațiul de publicitate pentru advertoriale este îndeobşte oferit în cadrul unor site-uri tematice. Acest lucru permite agențiilor de publicitate să cumpere spațiu publicitar, care are o tematică potrivită produsului sau serviciului său şi în felul acesta ajunge mult mai facil la publicul țintă. De obicei, în advertoriale, în funcție felul apariţiei, tipărită sau în spectrul digital, pot fi incluse imagini sau texte formatate de impact.

O altă utilizare a unui advertorial este ca suport în procesul de vânzare ajutând la conştientizarea unei probleme, la fructificarea tuturor aspectelor legate de o necesitate, la crearea unei presiuni privind satisfacerea ei imediată şi la descoperirea soluţiei celei mai potrivite.

Utilizare a advertorialelor este folosită în susţinerea activităţii de marketing. Articolele pregătesc lansarea unui produs deosebit (sau nou) ori alte evenimente (promoţii, târguri, seminarii), aduc un plus de cunoştinţe legate de alegerea produsului, criterii de comparaţie, folosire, asamblare, exploatare la performante maxime, întreţinere şi reparare, popularizează mărcile, fac apel la emoţii, stimulează discuţiile private şi zvonurile.

Care sunt paşii ce ar trebui parcurşi înainte de scrierea unui advertorial:

A. Stabilirea clară a ceea ce urmează a fi comercializat prin intermediul advertorialului ce va fi redactat;
B. Stabilirea cuvintelor cheie care să fie cât mai potrivite pentru promovarea advertorialului;
C. Să găseşti o temă generale care să creeze o poveste în care va fi integrată informaţia;
D. Redactare advertorialului trebuie făcută după un plan care să ţină seama clar locul unde trebuie integrat mesajul direct către target. Plasarea mesajului la începutul advertorialului va asocia textul cu o formă de reclama agresivă, iar plasarea în partea finală va face ca intensitatea mesajului ce se doreşte a fi transmis, să se estompeze;
E. Redactarea propriu-zisă a advertorialului: textul trebuie scris cursiv şi natural, editorialistic, nu în stilul publicitar, pentru că, advertorialul este o publicitate extrem de soft. Prin urmare, orice slogan, mai ales cel din campania publicitară directă, sunt complet de evitat în textul unui advertorial.

Este esenţială este plasarea în text a cuvintelor cheie şi a linkurilor.

seo-advertoriale.ro oferă o gamă largă de advertoriale. Preturile noastre încep de la numai 15 lei/articol si includ editare, formatare în HTML, încărcarea pe serverele noastre si include, de asemenea 6 luni de gazduire pe site.

Fiţi cu un pas înaintea concurenţei dumneavoastră comandând un articol de tip advertorial astăzi sau contactaţi-ne pentru a primi mai multe informaţii cu privire la modul de creare a mesajelor Advertoriale care pot îmbunătăti foarte mult vânzările, precum şi o creştere semnificativă în clasamentul Google a website-ului propriu.